3 ay 28 günlüğüz gündüz uykuları kısa olsa da gece uyku düzeni çok güzeldi nasılsa gece uyur dinlenirim diye motive oluyordum. Son bir haftadır önce gecede 3 kez uyanmaya başladı iki gecedir saat başı uyanıyor sabah 4te 5te uyanıp güne başlıyor. Atak döneminin bitmesine daha 23 gün var, bitmiş vaziyetteyim ayakta uyuyorum resmen. Bebeğim Ikınarak uyandığı için gaz sancısı çektiğini düşünüyordum sizin bebekleriniz nasıl uyanıyor ?