Günaydın kızlar malum bebegime tek bakıyorum ve haliyle yoruluyorum bu sabaha karşı kucağımda uyumuş ve boynum tutulmuş üşüme ile uyandım. Salonda uyuduğum için eşim de görmedi haliyle.bebegim üşütmüş olabilir mi birkaç gündür soğuk terleme vardi acaba dha önce de mi oldu hatırlamıyorum;( kendimi çok kötü hissediyorum