AygulSina Kuzeyalaz33 teşekkür ederim uykusuz kaliyorum evet uykumu hic alamiyorum gozlerimi zor aliyor. Hatta gozlerimin alt kapagi kip kirmizi uykusuzluktan diyorum artik dinlenemiyorum bir turlu 😔😔 uykusuzluktan diyordun yani sen
Ugggg AygulSina olabilir göz hijyenine biraz daha dikkat et makyaj mal. Kimseyle paylasma bide gözünü kasican yada dolunca elini yika mutlaka ufak bi tozdan bile mikrop kapabirlisin
AygulSina Ugggg makyaj malzemeleri bir ben kulaniyorum ona dikat ediyorum ellerimi surekli yikiyorum ama nie boyle oluyor anlamiyorum teşekkür ederim ilgilendigin icin
Hasanmervekya Benimde küçüklükten beri hep çıkardı çay ile geçirirdim 3 sene önce tekrar çıktı geçiremedim doktora gittim ameliyat dedi oldum tekrar çıktı bir daha olduk devlet hastanesine gitmiştim o Zaman sonra özele gittim meğersem kistte varmış ondan sonra bir daha olmadı..
AygulSina Hasanmervekya benim tek bir gozumde cikmiyor sagli sollu cikiyor acaba yinede varmidir ben en iyisi bi aile hekimime gidim o yonlendirsin beni goz doktoru pek anlamiyor sanirim ya 😔
AygulSina Parasetamoll Ugggg MayneymisAltintop yesimalmila Kuzeyalaz33 elifiii Gurbetozkan Hasanmervekya Hasanmervekya ASLIHAN2019 elifiii Kizlar ben anladim neden oldugunu. Rimel surmustum daha once gozumde arpacik varken kesim rimele gecti bugunde tekrar surunce bana geri bulasti surmez olaydim bi daha gecinceye kadar tamamen tovbe surmicem
AygulSina elifiii yaa korktum simdi gidim ben ozaman hemen randevu alip. Teşekkür ederim. Cok sık olmasada rimel suruyorum krem vs hic kulanmiyorum aliskanligim yok. Bi aile hekimizede gidicem bakalim o ne dicek bu konuda gerekirse hastanede tahlil yaptiririm. Teşekkür ederim tekrardan sarimsak faydalidir ama yapamam gerecekten ama cayi yaparim daha hemen bu aksam yapicam tekrar teşekkür ederim
elifiii AygulSina korkutmak istemedim 😔makyaj yapmayın bi süre gözünüze, bir de eger temizleme mendili ya da kremi kullanıyorsanız o da kirpik diplerinizi tıkanıa olabilir. Eger istanbuldaysanız, yeditepe üni. göz hastanesi var beşiktaşta tavsiye ederim.
Ugggg AygulSina rica ederim çok fena biliyorum ama ucu belliyse dayanabilirsen biri sksin tabi hı geçici bı cozum rahatlatır Azda olsa
ASLIHAN2019 AygulSina okut gecer bendede cok sık cikiyordu okuttum cok şükür geçti.nazardan dolayı çıkıyor
AygulSina Ugggg dayanamam malesef aci esigim cok dusuk ben boyle bi dusuklukte nasil dogum yaptim ona bile sasiriyorum
AygulSina elifiii kulanmam artik Yurt disinda yasiyorum dunya goz hastanesine yada birinci goz hastanesine gidicem ikiside cok met edilen hastaneler daha dogrusu klinikler