Evet yine ben yine ben kızlar şu uyku artık canımı çok sıkmaya başladı kızımı dün gece saat 10 da uyuttum gündüz hiç uyumamışım sabah 8 de kalkar ümidi ile tabi ama yok böyle dengesiz bir uyku düzeni yok sabah ezan okunurken kalktı kızım 20 aylık bu arada artık ayakta uyuyacağım saat 7.30 belki uyur ümidi ile ayağıma aldım çünkü acayip derecede uykum var napıcam şaşırdım