Burculiceee Kuboooss Yazz mı kullandınız bende bu ay başlıcam regli olur olmaz ben doğum yaptım yapalı eski regli düzeninden 4 gün gecikmeli oluyorum belki sizinde yeni düzeniniz tam oturmamıştır