asiltonunmommysi kusması normal fazla sütü atıyor, midesi çok küçük olduğundan hep. Aslında mümkün olduğu kadar sık emzirebilirsiniz. Ben ilk 20 gün gak dedikçe meme vermiştim, bazen saat başı bazen saatte bir. Her ay uyku süreleri artıyormuş, benimkinin de inşallah uykusu düzelir, gecede 3-4 kez kalkıyor