Arkadaşlar günaydın…Kizim 18 aylık bir öğlen uyur bir akşam uyur. Öğlen 12 gibi yatar 2 gibi kalkar ;akşam da 6 gibi kalkar 1 saat veya yarın saat uyurdu ve sabah 8 den önce kalkmazdı. 2 Gündür 6 da uyanıyor. Daha önce tek uykuya düşürmeyi denedim ama olmadı akşamları çok uykusu geldi .Sizce zamanı geldimi sizin bebisleriniz nasıl ve nasıl tek uykuya düşürdünüz