Dun aksam cekmeceye agzini vurdu oglum ve o zamandan basladi (dusmesiyle kaynakli mi ilmiyorum ama ) ememmeye basladi az bi sey emip aglamaya basliyo ya da emmek istemiyo gece iki jere kalkti birinde emdi yatti birinde ememdi aksam arabayla gezdirdik uyusun diye ama araba da surekli agladi salatmadi kendisini hastaneye gittik acaba cenesine mi ne bi sey oldu ki diye rontgen cektiler hic bi sey yok dediler cok sukur ama bi sey var anlayamadim bir turlu 11 aylik oglum aksam calpol da verdim o dâ pek fayda etmedi sanirim