YusufEnsar15 Arkadaşlar tekrar bi soru ile geliyorum. 2 ay önce sezeryan ile doğum yaptım göbekte oluşan sarkıklık çok canımı sıkıyor. Kalmaması için eski haline dönmesi için ne yapabilirim önerileriniz varmı ?
Ahsenimltm YusufEnsar15 ben bunun sezeryanla alajasi oldugunu düşünmüyorum vucut kendisini ancak sporla egzersizle toparlar ben dogum kilolarimi verdim gebelik oncesi kilomdayim ama 1 beden daha buyugum
Thesra YusufEnsar15 Sezeryan göbeği diye bir şey yok ki😊 Yani normal de yapsaydınız kalıcaksa kalıyor sporla desteklemek şart göbeği başka türlü gitmez her ikisi için de geçerli.Bende sezeryan doğum yaptım göbeğim yok 3. Ayda korse taktım 1 hafta kadar kızım 13 aylıkken spora başladım pilates toplandı maşallahı var❤️Tamamen eğzersiz şart
arslanseda YusufEnsar15 bende 1.5 ay önce sezeryan oldum bende de hafif sarkma var korseli tayt giydim o kadar zorlandim ki 3 saat dayanabildim icinde beni boguyorlar zannetim daraldim çıkardım ve suan hala karnim oyle
Ahsenimltm YusufEnsar15 yok kullanmadim cok kilobalmadigim icin sporla toparlayabilecegimi dusunuyorum korseyi ben saglikli bulmuyorum
Summuuuu Thesra bnm oglum 5 aylik. Daha once spor gecmisim vardi bel fitigi ameliyati olduktan sonra biraz bocaladim. Simdide haftada 2-3 oglumla yuruyus yapmak diisnda aktivitem yok. Sizce ne zmn plates veya diger sporlara baslanmali cok kararsizim 🤨
YusufEnsar15 Arzuahmetx korse denicem bakalım canım egzersizlerede başlıcam şimdilik kendimi zorlamadan bakalım inşallah faydası olursa söylerim tabi
Arzuahmetx YusufEnsar15 korse ben takıyorum yatarken çıkarıyorum bı haftadır çok agritiyor karnımı yaa çıkarınca bı rahatliyorumki anlatamam çok zor korse