Allah rızası için bu nedir ya kafayı yemek üzereyim oğlum 9 aylık ve doğduğu ilk günden beri uyumuyor çıldırmak üzereyim düşünün çarşamba günü sancılarım başladı cuma günü doğum yaptım cuma gününden pazartesine kadar bir kere gözüm kapatmadım… 40 günlük bebek ancak uyuyor derlerdi uyku ne demek bilmedik 40 çıksın rahatlarsınız dediler daha beter oldu gaz sancılarımız başladı sonra 6 aydan sonra rahatlarsın uyku düzeni oluşur dediler gene aynı terane 9 aylık ve gecenin bu vakti sadece bağırarak ağlıyor sırf kucak istiyor uyumuyor artık ne halim ne sabrım kaldı kocam sağ olsun babalığını yapıyor ama yine de beni görünce ağlıyor onda bile durmuyor ne yapmam lazım 😥😥😥