Merhaba arkadaşlar lütfen bana yardım edin ve bir akıl verin 15 aylık bir oğlum var ama asla ne yemek ne meyve hiçbir şey yemiyor sabahları devam sütü sonra kaşık maması o kadar ona mama vermedim açıkır yemek yer diye yine olmadı hiçbir şekilde ne evde ne dışarda yemek yemiyor meyve yemiyor belki şimdi diyorsunuzsur abartıyor ama kesinlikle ağzına mamadan başka bişey girmiyor neler neler yaptım verdim yok düşünün bir çocuk patates kızartması bile yemezmi onu bile yemiyor eline veriyorum ortalığı batırsın diyorum ama yeterli yesin istiyorum yok ne yapmalıyım lütfen bana yardımcı olun