Ozlm280 Kızım yok ama benim saçlarım ince telli ve çok karışır. Doğumdan sonra kısacık kestirdim sırf açamıyorum diye. Annemi de çok gür ve çok dolaşır. Düğün açıcı diye satılan taraklardan aldım hem kendime hem anneme . Anneme aldığm bir tık daha iyisi. Saçımı taradığımı bile anlamıyorum diyor. O tarz raraklara bak istersen ☺️