Yagmurtekin Ev yapımı bebek bisküvisi tarifi verir misiniz, ek gıdaya henüz başlamadık, 4. Ayımız bitmek üzere, kaşık mamanın içine atıcam 2 tane.
Sevgilimmm Yagmurtekin aylarca yaptığım tarifi paylaşacağım. Burda da bir çok anneye vermiştim https://www.nefisyemektarifleri.com/5-dakikada-bebek-biskuvisi/
Yagmurtekin MucizeKalbim böyle uygun görüyorum☺️ hem kendi mamasını da yiyor ama çok fazla yok tutmuyor doktorumuzds 180′i aşmamam gerektiğini söyledi, kaşık mamayı biberon maması kıvamına getirip bir çay kaşığı zeytinyağı ile veriyorum 4 saat idare ediyor
MucizeKalbim Yani illa yiyecekse onuda evde kendiniz yapsanız dicektim ama siz nasıl uygun görürseniz 🤷♀️🤭
Yagmurtekin MucizeKalbim kaşı mamayı nasıl yapıcam ki? Pirinç unu ağır gelir dediler bilemedim nasıl yapıcağımııı
Yagmurtekin Sevgilimmm yulaf mı sizce yoksa tam buğday mı? Soğuk sıkım pekmez 3v yapımı mı oluyor yoksa marketlere gidip soğuk sıkım mı diyoruz
balyanakannesi2 Sevgilimmm Bende tarif arıyorum ama pekmezin Sıcağa maruz kalmaması gerektiğini söylüyorlar ama
Sevgilimmm Yagmurtekin tam buğday unu kullandım genelde. Yulaf ununu çok az katiyordum bence yulaf unu biraz sert yapıyor. Ben e dışarıdan soğuk sıkım pekmez kullanıyordum
Sevgilimmm balyanakannesi2 soğuk sıkım pekmezin bir sorun oluşturmayacagini da okudum bilemiyorum neye inanacagimizi şaşırdık ☺️ bence muzla vs gibi farklı tatlandırıcı ile deneyebilirsiniz. Benim yaptığım çok tatlı olmuyordu çok az pekmez katiyordum
Sevgilimmm balyanakannesi2 azra1616 ben teşekkür ederim. Umarım istediğiniz gibi olur. Afiyet şifa olsun bebislerinize