Ist2121 3 yaşına geldi benimki düşmelere karşı bir miktar hassasiyetim kayboldu galiba bu yüzden 😹( çatıya tutunup sallanıyor benimki çünkü artık 😹) o mesafeden düşse de bir şey olmaz giib geliyor bana. Ama bu düşüncem bizimki gibi yere sıfır olan yataklar için geçerli sadece 😹
Başlarda kenarlara minder falan koyardım sonra saldım gitti😅
isterseniz iki kademeli park yatak alabilirsiniz, normal yatağa geçene kadar idare eder😃