Ahmetincinarinannesi İyi geceler kızlar 10 aylık oğlum yaklasik 2 aydır kafa çevresi küçük diyorlar mr çektirin diyorlar doktorlar çok korkuyorum böyle bişey yaşayan varmı
DuyguDefne07 Ahmetincinarinannesi bende aynı durumu yaşıyorum. 5 aylık kızım var. doktor kontrolündeyiz. Henüz net bir sonuca ulaşamadık. Siz ve eşinizin minyon kafa yapısına sahipseniz bebeğinizde aynı durumda olabilir.
Ahmetincinarinannesi DuyguDefne07 Korkuttular bizi baya çocuk nörolojiye gittiniz mi hangi bölüm kontrol ediyor
DuyguDefne07 Ahmetincinarinannesi evet bende baya korktum. 39.5 şu an. 2 aydın hem çoçuk nörolojisine hemde fizik tedaviye gidiyoruz.
zeynepbalci Sevda6767 Benim kızım da 33 cm baş çevresi ile doğdu, siznki ne kadar şu an kaç aylık şimdi
Sevda6767 zeynepbalci ikizler. İkisi de 33 ile doğdular. Bugün 7 aylık oldular. Dün merak edip evde ölçtüm 42 çıktı
zeynepbalci Sevda6767 biz de 4 aylık 38 baş çevresi dr normal diyo dedelere çeker diyo ama ufak geliyo gözüme
Sevda6767 zeynepbalci o zaman kötü değil canım. Her ay1-2 cm arasında büyümesi gerek ilk aylarda. 4 ayda 5 cm büyümüş