Kızlar bebeğim 13 aylık bugün ilk defa akşam yatarken emmedi. Neyse dedim gece emsin şimdi emzirdim yok isyemiyor almıyor bile ağzına neden acaba süt mü geLmiyor gelmese bile hani emmek ister mi bebekler cunku emerken göğsümu oksardj severdi hani şimdi ellmiyor çok tuhaf oldum yaa