Kuzular kuzum 10 gündür öksürüyordu ilaçlar fayda etmedi sağlık ocağı yazmıştı özele götürdüm film çektiler ve biri birinden farklı dedi bir şey yutmuş olabilir dedi tomografi çekildi orda bir şey bulamadı ama yinede bir şey kaçmış diyor başka doktorada götüreceğim ağlıyorum canım çok sıkkın demek öksürük geçer dememek lazım 😢