34Merve93 şu an bizim son 2 haftamızı anlatmisssiniz resmen. O kadar aynı seyleri yaşıyoruz ki. İşte dün gece mesela 9 da yatırdım her zamanki gibi ,10 da uyandı . 1 e kadar gezdik evde sonra ayağımda salladım mecbur. Uyudu 2 SAAT sonra çığlık kıyamet uyandı. Uykusu açılıyor hemen zaten 5 e kadar gezdik. 5 de doyurup altını alıp yatırdım rahat etsin diye. Yok 7 de yine kalktı yani ben bebeğim doğduğundan beri böyle bişey görmedim benim çocuğumun hiç uyku sorunu olmadı ne lohusayken ne küçükken uykusuzluk hiç çekmedim kimseye anlatmazdim nazar değecek diye. Ama son 1 haftadır mahvolduk sanki yeni doğurdum 😂