Zeyzeyyyyy Arkadaşlar ben 18 aylık aşısını yaptırdım dün öğleden sonra bugün akşam yıkadım hasta diye bir kaç gündür yıkamamıştım bir şey olurmu acaba
Nursena19 Zeyzeyyyyy 3 gün yıkanmaması gerekiyr ama bir şey olur mu fıkrım yok bekleseydınız sağlığından önemli mi duş ☺️ Her aşıdan sonra yıkanmıcağını biliyor olmanız gerek
3MelekAnnesi3 Zeyzeyyyyy bize 2 ay asısı hariç diger asılarda banyo yaptırabilirsiniz demişti hemsire
Zeyzeyyyyy 3MelekAnnesi3 çok teşekkür ederim ben korkudan yıkamazdım ama ilk kez dalgınlık oldu 😊 içim rahatladı