Ben ilk çoçuğuma gebeyken spina bfida dediler. Mecburen aldıracğız bu bebeğin sadece beyini var yani yatalak olacak hiç bir şekilde hareket edemez dediler hemde bütün doktorlar tek ağızla konuştular. O zamanlar biraz araştırma yapmıştım hatırladığım kadarıyla belinden açıklık olması lazım sizi bebeğiniz de varmı öyle bir şey