Kızlar normalde yanlış gelmese kafama takmam da kaç gündür düşünüyorum yani boşuna mı para ödüyorum diye…. Ya ben lazere basladim buz ilk seansta gittim bütün vücut parası ödüyorum felan içeri girdim kız yine sordu tüm vücut için geldim dedim tamam dedi kolumu bacağımı genitali bıyığı koltuk altını yaptı bu kadar mı dedim siz ne konuştunuz sorarız öğreniriz felan dedi sonra saatim zaten çıkışlarına denk gelmisti arada kaynadı ben cilt bakımıda almıştım her neyse kontrol günü yaptırırım dedim sonra kontrol günü gittim orda müdür vardı hanımefendiye sordum benim tüm vücut ama hangi bölgeler giriyor içine dedim normal tüm vücut dedi fakat bana yapılmadı sırt,göbek vs dedim saçma bir cevap geldi o sıra cilt için çıktım ay aklım orda kaldı bu sefer cilt bakım yapan sürekli onu al bunu al set al bilmem ne hiç sevmem ısrarı da neyse çıktım ordan indim o kata kontrole girdim kıza söyledim yaptırmak istediğin bölgeleri alır gelirsin normal seansta dedi kontrol seansi da sadece genital ve biyik içinmiş diger bölgeler kontrol seansina dahil değilmiş bana mı garip gelmeye başladı burası anlamadımm normalde hemen duzelttiririm olayı saflığın tuttu bu işte birdahaki seansı bekliyorum ama mesela tüm vücut parası oduyorsam ilk seansın yarım yapıldı o zaman off iyiki bir yola çıkayım dedim…….