Bence bi sakinleşmeyi dene biliyorum hiç kolay değil. Kendini çok yorgun yalnız çaresiz hissediyorsun ama hepsi geçicek ve değişecek. Sen kendini ne kadar iyi hissedersen o da kendini o kadar iyi hissedecek. Bebekler annelerine görünmez bir bağ ile bağlıdır. Yaşadığın stres kaygı bebeğine geçer. Anne olmanın bir canlıyı büyütmek dışında en zor yanı onun için güçlü durabilmek bence.