Merhaba herkese kızım 20 aylık ve aşırı su tüketiyor aşırı idrar yapıyor yani günde o biberon 4-5 kere doluyordur ve geceleri de su içiyor .. gece altını ıslatıyor ara sıra .. doktoru kontrole getirin dedi diyabetten şüpheleniyorlar üzüntüden ağlıyorum artık bilgisi olan başına gelen var mı ne olur okuyup geri dönüş yapar mısınız ????