Mucizem5 bende normal biliyorum. Zamanla kapanması veya erken kapanması çocuktan çocuğa değişiyor. Zaten aylık kontrollerinde her seferinde bakıyolar anormal bir durum olsa söylerdi doktoru. Benim arkadaşımın ikizlerinden biri bıngıldağı kapalı doğdu bir kaç ay kontrole götürüldü beyin gelişiminde sıkıntı var mı diye yoktu çok dert etmediler o bile normalmiş olabiliyormuş