Mehtaponurs Woody Siz de tecrübeleriniz heralde bu işlerde 😊 Güven problemi ben yaşıyorum ama eşim daha rahat bu konuda. Nasıl olcak bilmiyorum
Woody Mehtaponurs Evet Sektörün ucundan kıyısından içindeyim diyelim. 2.000 liradan bahsediyorsunuz. Ticaret için risk lazım Siz bunda tedirginseniz yandiniz😀 Hayırlısı olsun
ueums Mehtaponurs He evet canım ben o işi kendi tanıdığıma yaptırdım o yüzden para vermedim ama gerçekten o iş planı hazırlamak mümkün değil kendinin yapacağı bir şey değil insanın çok zor kurmadığın şirketin bir senelik planını hazırla diyorlar resmen ve sonunda kâr etmiş olcaksın falan kursta güya öğretiyorlar ama insan anlamıyor. O konuda ki danışmanlar evet ücretli oluyor ama iyice araştırmak lazım mülakat zor değil ben kendim girdim çıktım hemen soru soruyorlar iş ile ilgili ama o plan muhakkak danışan ister
Melankoli Mehtaponurs danışman kosgeb yetkili danışmanı mı? Önce buna emin olun. Yetki belgesini isteyin. Görüşmeleriniz yazılı ve kayıt altında olsun. Hibeden pay istemesi yasal değil. Ama danışmanlık hizmeti ücretli oluyor.