ueums Kızlar kızım 18 aylık olmak üzere gece beslenmesi kesmek istiyorum şuan uyandı ve ayağıma aldım salladım daldı ama doğru mu diğer türlü omzumda yatmadı pışpışla dalmadı bu şekilde kesen var mı? Teşekkürler
Deletedmom0099 ueums doğrı gidiyosunuz. bi süre sonra sallamaya ihtiyaç duymuyo ben artık emziğini verip telefondaj piş piş açıyorum dalıyo