Burda sünnet yaptıran varmı arkadaşlar yapıyorlar diye duydum ama yaş sınırlaması falan varmı yokmu genelde devletlerde oluyor böyle bi sıkıntı ben ilk oğlumu özelde yaptırmıştım o yüzden 4 aylıkken, şimdi küçük oğlumu yaptırmak istiyorum ama çam sakurada doğum yaptım sünnetide orda yaptırmak istiyorum özele imkanım yok şuan