Papatyamisali Kızlar ben adet günüm gecikeli nerdeyse 2 ay oldu idrar testi yaptım kan testi yaptım ama hiç bı şekilde gebelik yok sizce neden olmadım bilgisi olan var mı benimle aynı durumu yaşayan var mı ♥️
kaganege Papatyamisali 2 ay uzun bir süre. Gebelik olmadığından eminseniz kist olabilir. Overle ilgili bir durum olabilir. Kadın doğuma görünmelisiniz.
Mavisimbenim Papatyamisali 1 senedir olmayan varmış nerdeyse burdaki postlardan biliyorum normal o zaman sizinkide