Deletedmom27337 merhaba bende baby plus yoğurt makinesi aldım, yoğurdum çok top top oldu pütürlü oldu katı olmadı 8 saat çalıştırdım, organik şişe süt alıyorum onunda dolapta saklanması gerekiyor biraz soğuk sütle yapmış oldum kitapçıkta oda ısısındaki sütle hazırlanması gerektiği yazıyor siz nasıl kullandındınız sütü öğrenebilirmiyim?