Kızlar merhabalar akıl sagligimi kaybetmek uzereyim.sezeryan ile doğum yaptım ilk günden beri sütüm geliyor.ilk günler azdı diye mama takviyesi yaptım sonra yavaş yavaş sütüm artınca mamayı kestim ve memeye devam ettim.o sürede bebeğimin sarılık sıkıntısı olunca tekrar mamaya takviye yaptım bebeğim kendini toplayana kadar.bir yandan emziriyordum şükür meme reddi yaşamadım fakat bebeğim günden güne mama isteğini ve miktarını arttırdı şimdi 40 günlük olduk ve neredeyse anne sütü hiç almıyor.sebebi ise sütünün azlığı.goguslerim yumuşacık sıkınca biraz süt görünüyor fakat bebeğim tutup bir süre içtikten sonra bittiğini farjediyor ve mama alana kadar ağlıyor.sorun şurada süt arttırmak için yiyip icmedigim şey kalmıyor ama faydasız bebeğim emiyor çok kısa süre sonra bitince ağlamaya başlıyor fakat tuhaf olan şey kıyafetime aktigina şahit oluyorum araliklarla.madem sütüm az neden akıyor madem sütüm çok neden göğüslerim yumuşak,sıkınca gelmiyor ve bebeğim icemeyip ağlıyor 😭