GiybetReis Nur1126 Tam bişeyi almaya karar veriyorum sonra yeni bi post açılıyor , hiç bakmadığım bi markanın ürünü oluyor bakıyorum ve hop kafam karışıyor😂 bende şurada bekliim bari😊
ikizlerinannesi2985 Nur1126 yeni aldım, henüz kullanmadım erken diye ama baya kalın bişey. Yıkadım ettim bozulmadı da. Havalar soğusun bakıcaz artık☺️
Vanilya Nur1126 Genel olarak civil in giyim ürünlerini beğenmiyorum ben. Ne alsam çok kötü çıktı geçen sene.
Nur1126 aksam_ LCw ye baktım bugün 2 çeşit vardı benim kız çok üstünü açıyor usutecek diye korkuyorum havalarda gece ayaza çekiyor burası artık almak istedim ama e bebektekileri begenmedim bide civili çok merak ediyorum
Umayinannesi Vanilya peki bunu elimde bebemin yırtılmış zibiniyla okumam🤣çit çit yerinden yırtılmış kız ilk kez yaşıyorum yarım saattir nasıl olabilir diye düşünüyorum anaaağğ
aksam_ Nur1126 ben geçen civil de gördüm ama henüz almadım çivilemişler tam kışlık baya kalındı. Sanırım bi kışlık bi de biraz daha ince almak gerek
3oglanannesi Cheddar canım. Zibinla bırakıp giydiriyorusn bizimkilerde hiç terleme olmadı.. cıvıl ve waikiki kullandik
ikizlerinannesi2985 Nur1126 bacak boyu kısa gibi duruyor ama giydirince öyle durmadı. Bi beden de büyük aldım ben bütün kış giyecekleri için, ağda bacak boyunda falan sorun gözükmüyor. Kalınlığı baya iyi ama
Mavisimbenim Bende e bebekten almaya karar verdim lcw nınkiler çok terletiyormuş diye duydum burda bi postta
Deletedmom0099 Mavisimbenim geçen sene lcw kullandım bu sene de 2 tane aldım hiç terletme yaşamadık hatta ben içine pijama takımı giydiriyorum ona rağmen terlemedi
tombikdonerkankasiiskender Mavisimbenim ben geçen sene iki tane aldım memnundum lcw tulumlarından, ev sıcaklığına göre tog değerine dikkat etmeniz gerek bence
3oglanannesi GiybetReis yaşından biraz büyük alın nasılsa yatarken kullanıyor.ertesi yolda kullanır.bana gore çok ta abartmamak laızm.tulum olsun sıcak tutsun yeter.