Volmine Kızlar havalar soğudu gece üstünüze ne örtüyorsunuz.Bebeğinizi nasıl giydiriyorsunuz? İstanbul dayım bu arada evet
Laden Volmine uzun kollu pijama takımı giydiriyorum. Üzerine de kalın battaniye örtüyorum. Sabaha karşı hepten soğuk oluyor🌺
Aliveannesiiii Volmine uzun kollu zıbın altına atlet ve pijama giydiriyorum. Üzerine orta kalınlıkta müslin örtü örtüyorum. Eğer ben çok üşüyorsam kalkıp birde battaniye örtüyorum.
FHKK Volmine Kısa kollu pijama giyiyor, üzerinde de ince çarşaf var hiç sevmez üstünü örtmeyi Ankaradayım daha evler soğumadı. Yağmur yağıyor şuan miss 🦋
Volmine FHKK 20 derece dışarısı bilmem bu akşam üşüdüm çamaşır asarken . Uzun kollu giydirdim gece üstüne bir şey örtmeme izin vermiyor mecbur
covirgin Volmine uzun kollu giydirebilirsin çok soğuk değilse bi de müslin örtüden üstüne örtebilirsin🙏
lanadelmiyav Volmine İstanbul dayım bu arada evet Üç kere okudum kız şurayı. Dayısının adı İstanbul galiba falan dedim😁
zeytingozlusaremm Volmine birşey örtmüyorum uyku tulumu giydiriyorum 1 tog oda 23-24 derece içine kolsuz zıbın giydiriyorum ne terliyor ne üşüyor 😌
Volmine zeytingozlusaremm canım benim oğlum tulumda hiç uyumadı her yatırdım onunla uyandır. Egzamalı bebek hep sıkıldı ondan
sherlock_mom Volmine eskişehirde geceleri soğuk oluyor artık ben uzun kollu uzun paçalı yorganlı yatırmaya başladım bile akşamları da polarla geziyoruz😂
Volmine sherlock_mom ooo orası soğuk tabi bu dönem soğuktan kafam uçuyordu orda kardeşim orda okudu . Siz Eskişehir’de nerdesiniz
sherlock_mom Volmine uçurur vallahi sıcağı seven ben Eskişehiri hiç sevmiyorum bu yüzden😔çamlıcadayım ben kardeşiniz nerde okudu
zeytingozlusaremm Zeyna47 hediye geldi bu ergopouch almış arkadaşım ama ben kış için 1,5 almayı düşünüyorum 22 ye düşüyor ısımız cunku