Ayazinannesiseyda 9 aylık bebeğim var ve yarısı gitti saçlarımın, hala da devam ediyor, banyo yapmak istemiyorum dökülenleri gördükçe 😩 araştırdığım kadarıyla doğum sonrası hormonlarla alakalı olarak dökülüyor o yüzden dökülme önlenemiyor o yüzden bende yeni çıkanların hızlı uzamasına yöneldik ürünler kullanmaya çalışıyorum.