15 aylık kızım var . Yarı blw yarı kendim vererek alıştırdım yemeğe . çatal kaşık kullanmayı az çok biliyor ama 1 aydır elle yemeye çalışıyor saçına üstüne sürüyor . tüm kıyafetleri leke oldu . Ben yedirmeye çalışıyorum çoğunda kabul etmiyor. Başına gelen var mı ? Çatal kaşığa nasıl geçer . Her yemekten sonra üst değiştirmekten çamaşır çitilemekten yoruldum artık