arkadaşlar lazere başlayacagm daha önce çok kez gittim fakat hiç sonuç alamadım bir de bunu deneyeceğim..
Fakat bana dedikleri her seansa gelmeden jilet ile al yüz bölgesini bile..
Hadi diğer bölgeler neyse de yüzüme nedense vurmak istemiyorum mantığıma yatmıyor nedense..
Sizlerin nasıldı olması gereken bu mu böyle mi ?