Ceriki_anne_oldu canım yiyorsa doymuyorsa yapacak bir şey yok. Her bebek farklıdır, yiyen bebekse neden vermeyeceksin. Sonuçta yapısal bir potansiyel var, iri bir bebek iri bir çocuk ve iri bir yetişkin olacak belli ki. Zaten doğum kilosundan boyundan da belli. Hareketlenince, dişiydi hastalığıydı derken ilk aylar gibi olmuyor. Tabi inşallah siz hiç sıkıntı yaşamazsınız ama bence bunu dert etmeyin. Maşallah ne güzel, yiyorsa verin.