Kizlar doğum yapali 1 ay 3 gün oldu bugün geçtiğimiz hafta azar azar kısa kısa lekeler geldi 4 gün boyunca 5 gün gelmedi şimdi 3 gündür adetim 3 gündür yoğun geliyor rengi parlak kirmizi doğumdan 11 gün sonra kadın doğum doktoruna muane için gitmemi söylediler ama doktorum 2 hafta boyunca yoktu gidemedim adet uzunluğu kişiden kisiye değiştiğini biliyorum ne zamana kadar yoğun bir şekilde gelir sizce bu durum normal mi ilk doğumum herhangi bir ağrım vs bişeyim yok sadece yoğun geliyor sizde nasıl oldu hangi durumlarda doktora gittiniz