Kızlar bebeğim 1 ay erken doğdu mememi emmedi zaten sağıp biberonla veriyordum 10 gündür yemiyor eskiden ne güzel yerdi şimdi çok açıkırsa 20 cc çekip bırakıyor doktora götürdüm idrar tahlili falam yaptı temiz çıktı gastorolojiye götürdüm bir sorun yok dedi ne yapacağımı bilmiyorum çığlık çığlığa ağlıyor çekmiyor biberonu🤦🏻♀️