Mom9870 eşim ev götürülmeyen garnizon görevinde dış karakol ev götürülmüyor, jinetten tayinini yazamadı maalesef, Islak elle tayin dilekçesi yazacak tim komutanı imzalarım demiş imzaladıktan sonraki onaylanma süreci veya olur mu olmaz mı onu merak ediyorum o yüzden biraz karışık bir yazım oldu ama umarım anlatabilmişimdir..