Kizimvebn bizimki aşıdan sonra çok hafif huysuzlandı kaka yaptı sizin gibi taştı falan ama ondan sonra çok rahatlamıştı .. sizin bebeğinizde hala devam ediyor olabilir karnı ağrıyor yüksek ihtimal isterseniz yarın ki aşılarını 1 kaç gün erteleyin üzerine ağır gelmesin 🤔