21 günlük kızım son üç gündür aşırı ağlıyor kıpkırmızı domates gibi oluyor ayaklarımı yukarı çekşyor ağlarken önceden memede sakinleşirdi şimdi ağzına alıyor bırakıp ağlıyor sonra yeniden aranıyor . Sap simpleks damla kullanıyoruz ama o da fayda etmedi sanırım Google’dan baktığım kadarıyla kolik diyor . Sizde de öyle mi? Öyleyse neler yapılmalı?