Kızlar iyi akşamlar bugun 1 yaş aşısını olduk kızımda burun akıntısı ve hafif öksürük vardı doktor 3 günlük bi antibiyotik ve burun spreyi verdi ama antibiyotiğe bugun alamadıgımız için henüz baslamadım. Sorum su ki hasta bebeğe aşı yapılmıyormuş galiba bize bişey soran olmadı benimde aklıma gelmedi böyle bir durumda aşı etki etmiyor mu bebeğe ne gibi bir zararı var cok aklıma takıldı üzüldüm acıkcası