Tugbatugba123 20 aylık şaşırıyorum ya. Şu 15.20 gündür tüm kelimeleri söylüyor. Basit cümleleri söylüyor birde bizi taklit edip ne söylersek aynen tekrarlıyor. Baya baya 4.5 kelimelik cümle kuruyor. Şaşırıyorum çünkü abisinde 2,5 yaş civarı bu durumdaydı ve o zaman bile oyun grubuna gidiyordu yaşıtlarıyla farkı vardi konuşmasında. Kardeşi daha aceleci çıktı. 1 ay olmamıştır burda herşeyi söylüyor anne demiyor yazıyordum. Şimdi sürekli anne de anne. Birden Dili açıldı. Bence abisinin de çok katkısı var. 4 yaşında abisi hiç susmuyor. Onu örnek aldığı için olabilir