Omur07 Ecml33 yeni girenler asgari ücret artı yol parası alıyo kadrolu olanlar daha yüksek alıyo tabi
Alaranaz Duyulurum haklısınız doğrudur , biz çok yoğun olmayan semtte oturuyoruz o yüzden pek yoğun olmuyor sanal market hafta sonraları hariç, gayet memnum görümcem o yüzden yazdım 🤩
Duyulurum Alaranaz iyi ya ne güzel yoğun bile olsa iş yükü ona göre verilmiş birden fazla kişinin işini yapmıyor, Allah hayırlı kazançlar versin 💜