Kızlar oğlum 13 aylık 2. Azıları çıkarıyor sağdaki çok şükür patladı çıktı ama soldaki şuan geliyor galiba. Dün akşam üzeri hafif ateş başladı 37 37.5 civarı duş aldırdım calpol verdim gece 3 4 civarı 39a kadar çıktı uyumadım tabii sabahladık oğlum uyudu ara ara uyandı 4de ateş yükselince duş falan aldırdık bugün yine ateşi yükselince doktora başvurduk dişle beraber hafif boğazda enfeksiyon olduğunu söyledi fitil ve antibiyotik başladık. Yalnız sorun şu ki gündüzden beri uyuduktan hemen sonra epey sıçrıyor. Bugün 2 saat zor uyudu sıçrayıp uyanıyor şimdi de aynı şekilde birden sıçrıyor ağlıyor hafif ateşi var yine ateşle bağlantılı olabilir mi ya biraz uzun oldu ama bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🥺😔