Kızlar ben pozitif eşim negatifti. Karantina bitmesine iki gün kalmıştı. Sabah kahvaltıda eşim tat ve koku alamadığını farkt etti ve hemen test verdim şimdi sonuclandi ve POZİTİF çıktı. 🤦 İki gün sonra karantina bitiyor diye seviniyorduk şimdi bı 14 daha verdiler. Ayın 27 sine kadar ben temaslı,eşim karantinali. 1 yaşında oğlumuz var. Benden eşime bulaşmış büyük ihtimal ama ne zaman bulaştı bilmiyoruz kaçıncı günündr onu da bilmiyoruz tek belirtisi tat ve koku alamaması. Acaba tekrar bana bulaşır mı eşimden ? 😞