Esrabenzett bunu bende yaşadım. Resmen kızardı ve alev gibiydi aşı yeri. Ebe de bu ayki aşıda böyle oluyor korkma alerjik reaksiyon gibi düşün dedi. Karma aşısısın son dozu oldu birde hepatit a ilk dozu oldu birde ağızdan zaten ama bence hepatit a aşısı yaptı biraz ağırmış galiba diğerlerine göre. Çünkü hem karma hem çocuk felcini zaten daha önce olmuşlardı hiç Böyle olmamıştı. 2 3 güne geçiyor ama sertlik 1 ayı bulabiliyor.