4 aylık bebeği olanlara sorummm; gece kaç saatte bi uyanıyorlar ❓ Kızım 4 ayı geçti doğduğunda çok gazlı kolik ve reflüsü olduğu için aşırı kusan bi bebekti hala da devam ediyor. Bu yüzden çok fazla kucakta tuttum ve sallayarak uyuttum mecburen. Hala uykuya çok direnir sallayarak zorla uyuturum yarım saate uyanır gündüzleri. Gece de en fazla 2 saate bir uyanıyor saat başı kalktığı da çok oluyor bu aylarda daha uzun uyuması gerekmez mi ya ben hiç dinelenemiyorum tam uykuya daldım derken bi bakıyorum uyanmış 😭