Bizimki 3. Ayı doldurana dek sarılıktı. Uzamış sarılık olabilir sizin de eğer gözü sarıysa rengi normalden daha çok sarardıysa ve beslenmeyecek kadar uyuyorsa dr a götürmenizi tavsiye ederim. Uzamış sarılığın bebeğe bir zararı yok ama bilrubin değerinin de belli bir miktarın üzerine çıkmaması gerekiyor