Keremikoo Hgddd gecen ay oksuruk ve hapsurma sikayetiyle goturmustum oglumu doktor cigerlerde birsey hissetmedi. Ama alerjik de olabilir diyip bu damlayi vermisti. Icerigini cok begenmedim ve oglumdaki mevsimsel nezleye dondu bi iki gunde o sebeple kullanmadim.
Hgddd Nurse42 nicin verdi doktorunuz gerek duydukca ne oluyor ki ben ilk defa kullanicam huzursuzlugu icin mi besin alerjisinde kullaniyor galiba oyle okudum internetten
Nurse42 Hgddd biz alerjisi için kullanıyoruz her hangi bi alerjik reaksiyon gösterdiğinde veriyorum mesela döküntüsü olur bişey alerji yaptığında zaditen veririm
Okuroya Öksürük için verdi doktorumuz 1 haftaya yakın kullandık uyumadan yarım saat önce veriyodum 2 çay kaşığı. Deliksiz uyuyodu :)
Hgddd Biz de suan bisey yok dis cikariyor,huzursuz 3 ana ogune gectik sakinlesir istah da acar dedi bakalim